
Μιχάλης Καλιοντζίδης
Μιχάλης Καλιοντζίδης
Ο Μιχάλης Καλιοντζίδης γεννήθηκε στις 16 Αυγούστου 1960 στο χωριό Διπόταμος Καβάλας από γονείς ποντιακής καταγωγής. Ο πατέρας του, Χρήστος, καταγόταν από το χωριό Κοσμά της Ματσούκας και εγκαταστάθηκε στον Διπόταμο Καβάλας (Τσ̌αϊλίκ) το 1922, σε ηλικία μόλις 14 ετών, όπου υπηρέτησε ως ψάλτης. Η μητέρα του, Ανατολή, αν και γεννημένη στην Ελλάδα, είχε καταγωγή από την Κρώμνη και την Χ̌ερίαινα.
Από νηπιακή ηλικία, οι συγχωριανοί του τον αποκαλούσαν με το παρωνύμιο «Λάλο». Η προέλευση αυτού του ονόματος παρέμεινε άγνωστη στον ίδιο μέχρι το 2001, όταν ο συγχωριανός και γνωστός τραγουδιστής Γιωργούλης Λαφαζανίδης του αποκάλυψε την ιστορία: Όταν ο Μιχάλης ήταν μόλις 2-3 ετών, συνήθιζε να κρύβεται πίσω από τις φτέρες στα χωράφια, χρησιμοποιώντας δύο κοστέλια (κορμούς από φτέρες) ως αυτοσχέδια λύρα και δοξάρι. Καθώς τραγουδούσε «λα-λο, λα-λο», οι συγχωριανοί του του απέδωσαν αυτό το προσωνύμιο.
Η επαγγελματική ενασχόληση του με την ποντιακή λύρα ξεκίνησε το 1978, όταν άρχισε να εμφανίζεται σε πανηγύρια και κοινωνικές εκδηλώσεις. Τρία χρόνια αργότερα, το 1981, διεύρυνε τις δραστηριότητές του συμμετέχοντας σε συναυλίες, ενώ παράλληλα ξεκίνησε τις μουσικές σπουδές του στο Ευγενίδειο Ωδείο Καλλιθέας Αθηνών.
Το 1982 αποτέλεσε ορόσημο στην καριέρα του, καθώς κυκλοφόρησε τον πρώτο του δίσκο με τίτλο «Αναδρομή στον Πόντο». Έκτοτε, η λύρα του έχει συνοδεύσει περισσότερες από εξήντα δισκογραφικές παραγωγές, είτε ως σολίστας είτε σε συνεργασία με άλλους καλλιτέχνες. Ο ίδιος θεωρεί το άλμπουμ «Παρυάδρης» (οροσειρά του Πόντου) ως ένα από τα σημαντικότερα σημεία της μουσικής του διαδρομής, καθώς σε αυτό ενσωμάτωσε για πρώτη φορά παραδοσιακά όργανα όπως το ούτι και το λαούτο με σύγχρονα ηλεκτρονικά στοιχεία, αναδιαμορφώνοντας έτσι τον ήχο της ποντιακής μουσικής παράδοσης.
Η μουσική του έχει ταξιδέψει σε πολλές γωνιές του πλανήτη. Οι συναυλίες του έχουν φιλοξενηθεί σε εμβληματικούς χώρους της Ελλάδας, όπως το Ηρώδειο, το Μέγαρο Μουσικής και ο Λυκαβηττός, αλλά και σε σημαντικές σκηνές της Ευρώπης, της Αυστραλίας, των ΗΠΑ και του Καναδά.
Στην πλούσια καλλιτεχνική του διαδρομή συγκαταλέγονται συνεργασίες με κορυφαίους καλλιτέχνες του ελληνικού μουσικού στερεώματος:
• Συνθέτες παγκόσμιας εμβέλειας όπως ο Βαγγέλης Παπαθανασίου και ο Χριστόδουλος Χάλαρης
• Σημαντικές προσωπικότητες της παραδοσιακής μουσικής όπως η Δόμνα Σαμίου και ο Χρόνης Αηδονίδης
• Καταξιωμένους καλλιτέχνες όπως ο Γιώργος Νταλάρας, ο Χρήστος Νικολόπουλος, η Χαρούλα Λαμπράκη, η Μαρίζα Κωχ και ο Θάνος Μικρούτσικος
• Άλλους διακεκριμένους μουσικούς όπως ο Πέτρος Γαϊτάνος, η Λιζέτα Νικολάου, ο Γιώργος Χατζηνάσιος και ο Γιώργος Κόρος
• Τον αείμνηστο Βασίλη Τριανταφυλλίδη (Χάρρυ Κλυνν)
Πέρα από την ερμηνευτική του παρουσία, έχει επεκτείνει τη δραστηριότητά του και στο χώρο του θεάτρου. Ανέλαβε την ενορχήστρωση και διεύθυνση της ορχήστρας και του θιάσου στο έργο «Οι πρόσφυγες» του Θόδωρου Κανονίδη, ενώ συνέθεσε τη μουσική για το θεατρικό έργο «Τη Τρίχας το γεφύρ’». Αμφότερες οι παραστάσεις σκηνοθετήθηκαν από τον Ερμή Μουρατίδη για το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος. Επιπλέον, συνεισέφερε μουσικά στην παράσταση «Άλκηστις του Ευριπίδη» που παρουσιάστηκε στο Mozarteum του Σάλτσμπουργκ.
Η προσφορά του περιλαμβάνει και σημαντικές καινοτομίες στην καταγραφή της ποντιακής μουσικής, καθώς υπήρξε πρωτοπόρος στην αποτύπωσή της σε πεντάγραμμο. Το συγγραφικό του έργο περιλαμβάνει το εγχειρίδιο «Η λύρα του Πόντου», που εκδόθηκε από το ΤΕΙ Ηπείρου και αποτελεί σημείο αναφοράς για τους μελετητές και τους σπουδαστές του οργάνου.
Το 1988 αποτέλεσε σταθμό στην εκπαιδευτική δραστηριότητα του, καθώς ίδρυσε στην Καλλιθέα της Αθήνας τη σχολή «Λύρα», αφιερωμένη στη διδασκαλία της ποντιακής λύρας. Αυτή η πρωτοβουλία σηματοδότησε μια τομή στην εκμάθηση του οργάνου, το οποίο μέχρι τότε διδασκόταν αποκλειστικά μέσω βιωματικής μετάδοσης. Σταδιακά, παραρτήματα της σχολής εξαπλώθηκαν σε ολόκληρη την Ελλάδα, δημιουργώντας μια νέα προσέγγιση στη διδασκαλία της ποντιακής μουσικής.
Ένα χρόνο αργότερα, το 1989, ο Καλιοντζίδης πρωτοστάτησε στην ίδρυση της Μουσικής Στέγης, ενός πολιτιστικού φορέα με αποστολή τη διάσωση και διάδοση της παραδοσιακής μουσικής του Πόντου. Σήμερα, η Μουσική Στέγη φιλοξενεί ένα επιτελείο από λυράρηδες, μια 40μελή μικτή χορωδία και συνοδεία 10 παραδοσιακών οργάνων από τον ευρύτερο ελλαδικό χώρο, συμπεριλαμβανομένων του βιολιού, του ουτιού, του λαούτου και του κεμανέ.
Η παραδοσιακή ορχήστρα και η χορωδία έχουν πραγματοποιήσει αξιόλογες συναυλίες σε διάφορες πόλεις της Ελλάδας, όπως στη Δράμα, στο Άλσος Βεροίας, στο θέατρο Μελίνας Μερκούρη, στην προβλήτα Αγίου Νικολάου και στο Λυκαβηττό. Ιδιαίτερα σημαντικές ήταν οι οκτώ παραστάσεις στο Μέγαρο Μουσικής, ενώ κορυφαία στιγμή αποτέλεσε η συναυλία που δόθηκε στις 15 Αυγούστου 1994 στη γιορτή της Παναγίας Σουμελά, παρουσία 20.000 θεατών.
Εκτός από τη μουσική, μεγάλη αγάπη του αποτελεί ο ΠΑΟΚ, για τον οποίο συνέθεσε έναν από τους επίσημους ύμνους της ομάδας, το «Δικέφαλε αετέ». Παρότι το τραγούδι γράφτηκε το 1988 στο Τορόντο, ο Καλιοντζίδης παραχώρησε τα πνευματικά δικαιώματα στην ομάδα, κατά τη διάρκεια της προεδρίας του Θοδωρή Ζαγοράκη. Αξίζει να σημειωθεί ότι μία στροφή του ύμνου γράφτηκε από τον παλαίμαχο ποδοσφαιριστή του ΠΑΟΚ και ερμηνευτή του ύμνου, Δημήτρη Παρίδη.
Μέχρι σήμερα, παραμένει ενεργός στη διδασκαλία της ποντιακής λύρας, έχοντας εκπαιδεύσει χιλιάδες μαθητές. Η διδακτική του δραστηριότητα επεκτείνεται σε 12 μουσικές σχολές σε διάφορες πόλεις, όπως η Αθήνα, η Θεσσαλονίκη, η Κατερίνη και η Κοζάνη, όπου διδάσκει σε περισσότερους από 350 μαθητές. Παράλληλα, έχει διοργανώσει πολυάριθμα σεμινάρια για την ποντιακή μουσική τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.
Η ακαδημαϊκή του συνεισφορά επισφραγίστηκε με τη θητεία του ως καθηγητή στο Τμήμα Λαϊκής και Παραδοσιακής Μουσικής του Τ.Ε.Ι. Ηπείρου στην Άρτα, όπου μετέδωσε τις γνώσεις και την αγάπη του για την ποντιακή μουσική στις νεότερες γενιές μουσικών.
Ο Μιχάλης Καλιοντζίδης έχει αναδειχθεί σε έναν από τους σημαντικότερους πρεσβευτές της ποντιακής μουσικής παράδοσης στην Ελλάδα και διεθνώς. Μέσα από την πολύπλευρη δραστηριότητά του ως ερμηνευτής, συνθέτης, δάσκαλος και συγγραφέας, έχει συμβάλει καθοριστικά στη διατήρηση, καταγραφή και ανανέωση της μουσικής κληρονομιάς του Πόντου, εξασφαλίζοντας τη μετάδοσή της στις επόμενες γενιές.
album
Albums/Singles (53)

Βαθέα ριζωμένον 2022

Βιώματα 2022

Συζεξία 2022

Καλλίστου Πόντου 2021

Τραγούδια του Πόντου 2007

Τ’ εμέτερα 2004

Αγροτσ̌άλτς 2002

Καρδίας καμονάντας 1999

Το κατενόν η εγάπ’ 1994

Το χαμόγελο του Τάκη 1994

Χαΐνη μάνα 1993

Ποντιακό γλέντι 1989
lyrics
Τραγούδια (538)
- 6η Ενότητα - Ποντιακό γλέντι με τον Γιώργο Αμαραντίδη και τον Στάθη Νικολαΐδη
- «Αχ!» ευτάω για τ’ εσένα - Ποντιακό γλέντι
- «Αχ!» λέγω για τ’ εσέναν - Παραδοσιακά τραγούδια των Ελλήνων του Πόντου
- Αγάπα, κόρ’, μ’ εντρέπεσαι - Στο δρόμο της παράδοσης | Τραγούδια του Ανατολικού Πόντου
- Αγάπα, κόρ’, μ’ εντρέπεσαι - Μουσικές Αναδρομές του Πόντου
- Άγγελε μ’ αρχεστράτηγε - Τα αυθεντικά του Πόντου Νο3
- Άγγελε μ’ αρχεστράτηγε - Ο Μιχάλης Καλιοντζίδης παίζει και τραγουδάει Παρυάδρη
- Άγιος Γεώργιος Περιστερεώτας - ’Κι ανασπάλλω | 90 χρόνια από τη Γενοκτονία των Ποντίων
- Άγιος Ιωάννης Βαζελώνας - ’Κι ανασπάλλω | 90 χρόνια από τη Γενοκτονία των Ποντίων
- Αγρανεμία ’φύσεσεν - Μουσικές Αναδρομές του Πόντου
- Αγροτσ̌άλτς - Αγροτσ̌άλτς
- Αδά ραχ̌ίν κι ακεί ραχ̌ίν - Μουσικές Αναδρομές του Πόντου
- Αδά σον κόσμον αγαπώ - Ποντιακό γλέντι
- Αδά σον κόσμον αγαπώ - Αναστορώ το μεμλεκέτ’
- Αέτσ’ άμον ντο έπαθα - Μουσικές Αναδρομές του Πόντου
- Αηλί εμέν, ασ’χώρετον - Από τον Πόντο στην Αθήνα
- Αηλί εμέν π’ εγέρασα - Στο δρόμο της παράδοσης | Τραγούδια του Ανατολικού Πόντου
- Αητέντς επαραπέτανεν - Ποντιακά τραγούδια με την Λιζέττα Νικολάου
- Αητέντς επαραπέτανεν - ’Κι ανασπάλλω | 90 χρόνια από τη Γενοκτονία των Ποντίων
- Αητέντς επαραπέτανεν - Ανθεί και φέρει κι άλλο | Τραγούδια του Πόντου
- Ακείνα τα ραχ̌όπουλα - Μουσικές Αναδρομές του Πόντου
- Ακρίτας - Τραγούδια και σκοποί του Πόντου | Ζωντανή ηχογράφηση ΘΕΑΤΡΟ ΠΑΛΛΑΣ
- Ακρίτας όντας έλαμνεν - ’Κι ανασπάλλω | 90 χρόνια από τη Γενοκτονία των Ποντίων
- Ακρίτας όντας έλαμνεν - Ανθεί και φέρει κι άλλο | Τραγούδια του Πόντου
- Άλλο σ’ οσπίτι σ’ ’κ’ έρχουμαι - Ποντιακό γλέντι
- Άλλο σ’ οσπίτι σ’ ’κ’ έρχουμαι - Μουσικές Αναδρομές του Πόντου
- Άμον εσέναν έμορφον - Ο Μιχάλης Καλιοντζίδης παίζει και τραγουδάει Παρυάδρη
- Άμον ήλιος εφώταξεν - Ανατολή χαράζει
- Άμον ήλιος εφώταξες - Στο δρόμο της παράδοσης | Τραγούδια του Ανατολικού Πόντου
- Αν αποθάνω - Η ποντιακή παράδοση συνεχίζεται με τον Μιχάλη Καλιοντζίδη
- Αν αποθάνω σο ταφί μ’ - Δεντρά, όντες ανθίζετεν
- Αν θέλετε ας τραγωδώ - Μουσικές Αναδρομές του Πόντου
- Ανάθεμα ντο έζησα - Πολλά είπανε για τ’ εμέν
- Ανάθεμα σας έρημα - Νοσταλγικοί σκοποί του Πόντου
- Ανάθεμά σε, καρδία μ’ - Τα αυθεντικά του Πόντου
- Ανάθεμα σε, καυκομμάτ’ - Τα αυθεντικά του Πόντου Νο2
- Αναθεμά σε, σεβτά - Μουσική αναδρομή στην ποντιακή παράδοση
- Ανάθεμα την κεμεντζ̌έν - Αναδρομή στον Πόντο Νο1
- Ανάθεμα την τύχη μου - Τα αυθεντικά του Πόντου Νο4
- Ανάθεμα την τύχη μου - Τα αυθεντικά του Πόντου Νο2
- Ανάθεμα ’τον που ’κι ξέρ’ - Ση Χάλκοβας τα στράτας
- Αναστενάζω και πονώ - Δεντρά, όντες ανθίζετεν
- Ανοίγω τ’ ομματόπα μου - Τη ψ̌ης ι-μ’ τραωδίας
- Άνοιξη - Από τον Πόντο στην Αθήνα
- Άνοιξον το παράθυρο σ’ - Τη ψ̌ης ι-μ’ τραωδίας
- Αούτα τα τραγωδίας ι-μ’ - Μουσικές Αναδρομές του Πόντου
- Απ’ ουρανού χαρτίν έρθεν - Μουσικές Αναδρομές του Πόντου
- Απάν’ σ’ άλογον είμαι - Βαθέα ριζωμένον
- Απάν’ σ’ άλογον είμαι - Τραγούδια του γάμου και της διασκέδασης II
- Απάν’ σην πόρταν - Ο Μιχάλης Καλιοντζίδης παίζει και τραγουδάει Παρυάδρη
- Απάν’ σην πόρταν έστεκες - Τα αυθεντικά του Πόντου Νο3
- Απάν’ σον κόσμον απομέν’ - Το φίλεμα σ’ μελένιον
- Απέσ’ σην αύλι͜α σου - Μουσικές Αναδρομές του Πόντου
- Απέσ’ σην ταπακέρα μου - Σιμά σον Δαφνοπόταμον
- Από μακρά ελέπω σε - Μουσικές Αναδρομές του Πόντου
- Απόψ’ είδα σε σ’ όνερο μ’ - Πολλά είπανε για τ’ εμέν
- Αραπατζ̌ής - Αγροτσ̌άλτς
- Αρμένισσα - Αναδρομή στον Πόντο Νο1
- Αρνί μ’, απέσ’ σην αύλι͜α σου - Χ̌ελιδόν’ σον ουρανόν
- Αρνί μ’, έλα μεσανυχτί’ - Μουσική αναδρομή στην ποντιακή παράδοση
- Αρνί μ’, η ψ̌η μ’ ’κι θα εβγαίν’ - Τη ψ̌ης ι-μ’ τραωδίας
- Αρνόπο μ’, τα στομόχ̌ειλα σ’ αρ’ όντες καλατσ̌εύ’νε - Πολλά είπανε για τ’ εμέν
- Αροθυμίαν και δάκρυ͜α - Τα τίκια τα ανήκουστα, τα διπάτ και τα σαρικούζι͜α
- Ας είχα τη σαΐτα μ’ - Τραγούδια και σκοποί του Πόντου | Ζωντανή ηχογράφηση ΘΕΑΤΡΟ ΠΑΛΛΑΣ
- Ας είχα την σαΐτα μ’ - Τα αυθεντικά του Πόντου Νο4
- Ας έμουν παλληκάριν - Τραγούδια του γάμου και της διασκέδασης II
- Ας παίρ’νε σ’χωρεσίαν - Αγροτσ̌άλτς
- Άστρον έσ’νε ολόλαμπρον - Ξίφαρον
- Άστρον τ’ ανατολής - Μιχάλης Καλιοντζίδης Νο2
- Ατέν εγώ θα παίρω - Από τον Πόντο στην Αθήνα
- Ατό το κεμεντζ̌όπο σου - Η ποντιακή παράδοση συνεχίζεται με τον Μιχάλη Καλιοντζίδη
- Ατός, πουλί μ’, ντο έζησεν - Ανατολή χαράζει
- Ατσ̌απάτ’ Μαζερέτ’κον - Ο Μιχάλης Καλιοντζίδης παίζει και τραγουδάει Παρυάδρη
- Ατσ̌απάτ’ Μαζερέτ’κον - Τα αυθεντικά του Πόντου Νο3
- Αφήνω γεια σας - Ποντιακό Γλέντι | Αηλί που ’κ’ ευρέθεν
- Αφήνω γεια σας - Τραγούδια και σκοποί του Πόντου | Ζωντανή ηχογράφηση ΘΕΑΤΡΟ ΠΑΛΛΑΣ
- Αφήνω γεια σας, άρχοντες - Μουσική αναδρομή στην ποντιακή παράδοση
- Αφιέρωμα στον πατέρα - Το κατενόν η εγάπ’
- Αχπαστόν - Τραγούδια του γάμου και της διασκέδασης I
- Βαθέα ριζωμένον - Βαθέα ριζωμένον
- Βάλτεν μαχ̌αίρι͜α πίσταυρα - Τα αυθεντικά του Πόντου
- Βιώματα 9 - Βιώματα
- Γεραλίν σεβντάν - Καλλίστου Πόντου
- Για τ’ εσέν ’κχ̌ύνω δάκρυ͜α - Το φίλεμα σ’ μελένιον
- Για τ’ εσέν ρούζω σ’ άψιμον - Παραδοσιακά τραγούδια των Ελλήνων του Πόντου
- Για την Παναγιάν τη Λάλογλης - Δημοτικά άσματα του Πόντου
- Για τον Βαζελώνα - Δημοτικά άσματα του Πόντου
- Για τον Περιστερεώτα - Δημοτικά άσματα του Πόντου
- Γλυκοκελαηδίσματα - Τα τίκια τα ανήκουστα, τα διπάτ και τα σαρικούζι͜α
- Γουρπάν’ σα πέντε δάχτυλα σ’ - Στο δρόμο της παράδοσης | Τραγούδια του Ανατολικού Πόντου
- Γουρπάνι σ’, Ζωγραφία - Μουσική αναδρομή στην ποντιακή παράδοση
- Γουρπάνι σ’, παρχαρί’ τσ̌ιτσ̌έκ’ - Τραγούδια του γάμου και της διασκέδασης II
- Γουρπάνι σ’ περιστέρα μ’ - Τη ψ̌ης ι-μ’ τραωδίας
- Γουρπάνι σ’ πρωτοτσ̌ίτσ̌εκον - Από τον Πόντο στην Αθήνα
- Δεντρά, όντες ανθίζετεν - Δεντρά, όντες ανθίζετεν
- Δεντρόπα πρασινόφυλλα - Παραδοσιακά τραγούδια των Ελλήνων του Πόντου
- Δεντρόπα πρασινόφυλλα - Ποντιακό Γλέντι | Αηλί που ’κ’ ευρέθεν
- Δεντρόπα πρασινόφυλλα - Βαθέα ριζωμένον
- Δεντρόπα πρασινόφυλλα - Αναστορώ το μεμλεκέτ’
- Δεντρόπα φυλλωμένα - Μουσική αναδρομή στην ποντιακή παράδοση
- Διήμερα, τριήμερα - Τραγούδια του γάμου και της διασκέδασης I
- Διονύσης - Από τον Πόντο στην Αθήνα
- Διπάτ’ Μουζενίτ’κο - Ποντιακό γλέντι
- Δος μα το τερμάν’ - Τα τίκια τα ανήκουστα, τα διπάτ και τα σαρικούζι͜α
- Ε! κορίτσ’, ’κ’ εντρέπεσαι; - Μιχάλης Καλιοντζίδης Νο2
- Ε, Φόνα, Φόνα - Τραγούδια του γάμου και της διασκέδασης II
- Έβγα σο παραθύρι σ’ - Χαΐνη μάνα
- Εγάπη σ’ έν’ το βότανον - Σιμά σον Δαφνοπόταμον
- Εγώ χαρεντερίζω - Τα αυθεντικά του Πόντου Νο3
- Εγώ ασκητής και κυνηγός - Νοσταλγικοί σκοποί του Πόντου
- Εγώ κομμενοζώετος - Καρδίας καμονάντας
- Εγώ με τ’ εξενίτεψα - Τα αυθεντικά του Πόντου Νο4
- Εγώ ποπάς ’κι γίνουμαι - Σιμά σον Δαφνοπόταμον
- Εγώ τηνάν εγάπανα - Από τον Πόντο στην Αθήνα
- Εγώ τηνάν εγάπανα - Λυράρηδες και τραγουδιστές Νο2
- Εθόλωσαν τ’ ομματόπα μ’ - Τα αυθεντικά του Πόντου Νο4
- Έικιτι κόσμος έρημον - Στο δρόμο της παράδοσης | Τραγούδια του Ανατολικού Πόντου
- Έικιτι, πατρίδα μ’, εσύ - Τα αυθεντικά του Πόντου Νο2
- Εκάεν και το Τσ̌άμπασ̌ιν - Ποντιακό Γλέντι | Αηλί που ’κ’ ευρέθεν
- Εκάεν και το Τσ̌άμπασ̌ιν - Τραγούδια του Πόντου
- Εκεί σα υψηλά - Καλλίστου Πόντου
- Έκιτι, βαχ, νεότητα - Παραδοσιακά τραγούδια των Ελλήνων του Πόντου
- Έλα αδά και δέβα ακεί - Σιμά σον Δαφνοπόταμον
- Έλα κάθκα σα γόνατα μ’ - Τραγούδια του γάμου και της διασκέδασης I
- Έλα, λέω σε, πουλόπο μ’ - Μουσική αναδρομή στην ποντιακή παράδοση
- Έλα, πουλί μ’, ας σα μακρά - Η ποντιακή παράδοση συνεχίζεται με τον Μιχάλη Καλιοντζίδη
- Ελάτε σην απαντή μ’ - Η ποντιακή παράδοση συνεχίζεται με τον Μιχάλη Καλιοντζίδη
- Ελάτεν παρεβγάλ’τε με - Μουσική αναδρομή στην ποντιακή παράδοση
- Ελένη μ’ - Από τον Πόντο στην Αθήνα
- Εμάρανες το καρδόπο μ’ - Από τον Πόντο στην Αθήνα
- Εμέν κι εσέν πη θα χωρίζ’ - Ποντιακό γλέντι
- Εμέν κι εσέν πη θα χωρίζ’ - Αναστορώ το μεμλεκέτ’
- Εμέν μάνα ’κ’ εγέννεσεν - Νοσταλγικοί σκοποί του Πόντου
- Εμέν σιργούν εποίκανε - Τα αυθεντικά του Πόντου Νο2
- Εμέναν επαλάλωσες - Η ποντιακή παράδοση συνεχίζεται με τον Μιχάλη Καλιοντζίδη
- Έναν άστρον εξήβεν σην ανατολήν - Τραγούδια του γάμου και της διασκέδασης I
- Έναν άστρον σον ουρανόν - Ση Χάλκοβας τα στράτας
- Έναν βούραν τσατσόπα - Τραγούδια του Πόντου
- Έναν και μαναχόν είσαι - Τα αυθεντικά του Πόντου Νο4
- Έναν κι έναν ’ίν’νταν δύο - Τα αυθεντικά του Πόντου Νο4
- Έναν πουλίν επέτανε - Πολλά είπανε για τ’ εμέν
- Εξέβα σο ψηλόν ραχ̌ίν - Μιχάλης Καλιοντζίδης Νο2
- Εξέρτς όντες επέγ’ναμε - Τα αυθεντικά του Πόντου
- Έπαρ’ αρνόπο μ’ το μαχ̌αίρ’ - Τα αυθεντικά του Πόντου Νο2
- Έπαρ’ τη λύρα λυριτσ̌ή - Όλον τον κόσμον εγύρτσα
- Έπαρ’ το καλαθόπο σου - Σιμά σον Δαφνοπόταμον
- Επέρε σε η ξενιτεία - Αναδρομή στον Πόντο Νο1
- Επήραμε την πέρδικαν - Τραγούδια του γάμου και της διασκέδασης I
- Επιστολή Αλέξανδρου Ακριτίδη - ’Κι ανασπάλλω | 90 χρόνια από τη Γενοκτονία των Ποντίων
- Επιστολή Αντωνίου Τζινόγλου - ’Κι ανασπάλλω | 90 χρόνια από τη Γενοκτονία των Ποντίων
- Επιστολή Γεώργιου Κακουλίδη - ’Κι ανασπάλλω | 90 χρόνια από τη Γενοκτονία των Ποντίων
- Επιστολή Ματθαίου Κωφίδη - ’Κι ανασπάλλω | 90 χρόνια από τη Γενοκτονία των Ποντίων
- Επιτραπέζια Κρώμνης - Τραγούδια και σκοποί του Πόντου | Ζωντανή ηχογράφηση ΘΕΑΤΡΟ ΠΑΛΛΑΣ
- Επιτραπέζιο Ανατολικού Πόντου - Πρώτη Ύλη
- Έρημον πουλίν - Πεγαδί’ στράταν
- Ερημώθαν τα χωρία - Χ̌ελιδόν’ σον ουρανόν
- Έρθεν έναν χ̌ελιδόν’ - Κλαίνε τ’ αηδόνι͜α
- Έρθεν η άνοιξη - Παραδοσιακά τραγούδια των Ελλήνων του Πόντου
- Έρθεν, πουλί μ’, ο χ̌ειμωγκόν - Ποντιακό γλέντι
- Εσέν όντες εγάπεσα - Σιμά σον Δαφνοπόταμον
- Εσέν’ π’ εποίν’νεν η μάνα - Νοσταλγικοί σκοποί του Πόντου
- Εσύ εμέναν όντ’ ευτάς - Τα αυθεντικά του Πόντου
- Έσυρα το λεβόρι μ’ - Χαΐνη μάνα
- Έταιρον κι η λυγερή - Τραγούδια του γάμου και της διασκέδασης II
- Ευκαιρώθεν το κιφάλι μ’ - Τ’ εμέτερα
- Εύρα την πόρτα σ’ - Καλλίστου Πόντου
- Εφτά ζευγάρα̤ και το τέκ’ - Δημοτικά Τραγούδια του Πόντου
- Εφτά ζευγάρι͜α - Θήμισμαν - Τραγούδια του γάμου και της διασκέδασης I
- Εφτά ραχ̌ία επέρασα - Όλον τον κόσμον εγύρτσα
- Εφώταξεν ο φέγγον - Όλον τον κόσμον εγύρτσα
- Εχάραξεν η Χάλκοβα - Τα αυθεντικά του Πόντου Νο2
- Εχπάστα, λέει με «πού θα πας;» - Πολλά είπανε για τ’ εμέν
- Εχπάσταν και σο Τσ̌άμπασ̌ιν - Τραγούδια του γάμου και της διασκέδασης I
- Ζίπα-ζιπ η καρδία μ’ - Καρδίας καμονάντας
- Ζωγραφίτσα μ’ - Τα τίκια τα ανήκουστα, τα διπάτ και τα σαρικούζι͜α
- Ζωή πέει με ντ’ εποίκα σε - Δημοτικά Τραγούδια του Πόντου
- Ζωή, πέει με ντ’ εποίκα σε - Αναστορώ το μεμλεκέτ’
- Η άνοιξη - Λυράρηδες και τραγουδιστές
- Η εγάπη σ’ ψεύτικον - Τη ψ̌ης ι-μ’ τραωδίας
- Η καρδι͜ά μ’ βρουλίεται - Η καρδι͜ά μ’ βρουλίεται
- Η καρδι͜ά μ’ πάντα γεραλίν - Δεντρά, όντες ανθίζετεν
- Η καρδι͜ά τ’ς έτον θάλασσα - Παραδοσιακά τραγούδια των Ελλήνων του Πόντου
- Η κεμεντζ̌έ κελαηδεί - Το φίλεμα σ’ μελένιον
- Η κεμεντζ̌έ μ’ κελαηδεί - Ανατολή χαράζει
- Η κόρ’ επήεν σον παρχάρ’ - Τραγούδια και σκοποί του Πόντου | Ζωντανή ηχογράφηση ΘΕΑΤΡΟ ΠΑΛΛΑΣ
- Η κόρ’ επήεν σον παρχάρ’ - Ανθεί και φέρει κι άλλο | Τραγούδια του Πόντου
- Η κόρ’ επήεν σον παρχάρ’ - Μέρες Μουσικής 1922-1992 | Τραγούδι στις Άκρες του Ελληνισμού
- Η κόρ’ επήεν σον παρχάρ’ - Τραγούδια του γάμου και της διασκέδασης II
- Η κόρ’ επήεν σον παρχάρ’ - Τραγούδια του Πόντου
- Η κτίση Σ’ έν’ τρανόν - Βαθέα ριζωμένον
- Η μάνα έν’ κρύον νερόν - Τραγούδια και σκοποί του Πόντου | Ζωντανή ηχογράφηση ΘΕΑΤΡΟ ΠΑΛΛΑΣ
- Η μάνα έν’ κρύον νερόν - Ποντιακό προσκλητήριο | Τραγούδια και χοροί του Πόντου
- Η μάνα έν’ κρύον νερόν - Ανθεί και φέρει κι άλλο | Τραγούδια του Πόντου
- Η Παναΐα τη Λάλογλης - Ανθεί και φέρει κι άλλο | Τραγούδια του Πόντου
- Η παρανύφ’σσα έμορφος - Τα αυθεντικά του Πόντου
- Η Ρωμανία επάρθεν - Σιμά σον Δαφνοπόταμον
- Η Ρωμανία επάρθεν - Τραγούδια και σκοποί του Πόντου | Ζωντανή ηχογράφηση ΘΕΑΤΡΟ ΠΑΛΛΑΣ
- Η Ρωμανία ’πάρθεν - ’Κι ανασπάλλω | 90 χρόνια από τη Γενοκτονία των Ποντίων
- Η Συμέλα κι η Παρέσσα - Τα τίκια τα ανήκουστα, τα διπάτ και τα σαρικούζι͜α
- Η τρυγόνα - Δεντρά, όντες ανθίζετεν
- Η χ̌ερίτσα - Τ’ εμέτερα
- Ήλε μ’, όθεν πας βασιλεύ’ς - Δεντρά, όντες ανθίζετεν
- Ήλιος είσαι κι ημέρα - Χ̌ελιδόν’ σον ουρανόν
- Θα τραγωδώ λυπητερά - Ση Πούλιας το ξημέρωμαν
- Θα χτίζω τ’ οσπιτόπο μου - Το κατενόν η εγάπ’
- Θεία μ’, η κουτσ̌ή σ’ - Τραγούδια του γάμου και της διασκέδασης II
- Θέλω ν’ αλλάζω τ’ όνεμα μ’ - Τη ψ̌ης ι-μ’ τραωδίας
- Θέλω ν’ αποθάνω - Ποντιακό Γλέντι | Αηλί που ’κ’ ευρέθεν
- Θέρτσον όλιον το τσ̌αΐρ’ - Το φίλεμα σ’ μελένιον
- Θήμισμαν - Ποντιακοί χοροί με τον Μιχάλη Καλιοντζίδη
- Θυμάσαι - Νοσταλγικοί σκοποί του Πόντου
- Ίμερα - Αναστορώ το μεμλεκέτ’
- Ίσον άμον νεμέαν - Μια βραδιά στο «Κορτσόπον»
- Ίσον άμον νεμέαν - Ίσον άμον νεμέαν
- Ίσον άμον νεμέαν - Τα αυθεντικά του Πόντου Νο2
- Ίσον άμον νεμέαν - Έναν μουχαπέτ’ σα Ούτσ̌ενα
- Ίσον ο δρόμον εμπροστά μ’ - Δεντρά, όντες ανθίζετεν
- Καγκαλιδάρι͜α - Βαθέα ριζωμένον
- Και νίφτ’ με το ανθόνερον - Το φίλεμα σ’ μελένιον
- Και ντ’ έπαθες χαμόμηλον - Τραγούδια του γάμου και της διασκέδασης II
- Καίγουμαι κι αποκαίγουμαι - Καρδία ντ’ έσ’νε σίδερον
- Καλόν κορίτσ’ - Τα αυθεντικά του Πόντου Νο3
- Καλόν κορίτσ’ - Ποντιακοί χοροί με τον Μιχάλη Καλιοντζίδη
- Καλόν κορίτσ’ - Ο Μιχάλης Καλιοντζίδης παίζει και τραγουδάει Παρυάδρη
- Καλόν κορίτσ’ - Τον Πόντον εροθύμεσα | Σύλλογος Ποντίων Ελευθερίου-Κορδελιού
- Καλόν κορίτσ’ - Τραγούδια και σκοποί του Πόντου
- Καλόν κορίτσ’ - Μια βραδιά στο «Κορτσόπον»
- Κανείται, Θεέ μ’ - Αναδρομή στον Πόντο Νο1
- Κάποτε φορείς κόκκινα, κάποτε γερανέα - Πολλά είπανε για τ’ εμέν
- Κάπου σην Άσπρην Θάλασσαν - Τραγούδια του γάμου και της διασκέδασης II
- Καραλάζο - Ο τσ̌οπάνον
- Καραλάζο - ΠΑΟΚ πρωταθλητής Νο1
- Καραλάζο - Ποντιακό ξεφάντωμα Νο2
- Καραλάζο/Μυροφόρα - Ν’ αηλί που ’κ’ ευρέθεν
- Καραλάζος - Αναδρομή στον Πόντο Νο1
- Καραλάζος - Ποντιακό προσκλητήριο | Τραγούδια και χοροί του Πόντου
- Καραλάζος - Ανθεί και φέρει κι άλλο | Τραγούδια του Πόντου
- Καρδίας παραπονέματα - Καρδίας καμονάντας
- Καρμενέτσα - Καλλίστου Πόντου
- Κάστρα και καστρόλιθα - Βαθέα ριζωμένον
- Κάτ’ θ’ έλεγα - Ση Χάλκοβας τα στράτας
- Κατήβα σον Διπόταμον - Στο δρόμο της παράδοσης | Τραγούδια του Ανατολικού Πόντου
- Καυκομμάτ’ - Μούζενα και Καπίκιοϊ
- Κεμεντζ̌έ μ’, το θάμα σ’ - Τα τίκια τα ανήκουστα, τα διπάτ και τα σαρικούζι͜α
- Κερεντήν - Όλον τον κόσμον εγύρτσα
- Κλαίω, μάνα - Τα τίκια τα ανήκουστα, τα διπάτ και τα σαρικούζι͜α
- Κλώθ’ όλιον τ’ οσπίτ’ - Καρδίας καμονάντας
- Κόρ’, έγκες αετού φτερά - Αναδρομή στον Πόντο Νο1
- Κορτσόπον δώδεκα χρόνων - Τα αυθεντικά του Πόντου Νο2
- Κορτσόπον, λάλ’ με - Σιμά σον Δαφνοπόταμον
- Κορτσόπον, λάλ’ με - Μουσική αναδρομή στην ποντιακή παράδοση
- Κορτσόπον, λάλ’ με - Αναστορώ το μεμλεκέτ’
- Κοτσαγγέλ’ - Ποντιακοί χοροί με τον Μιχάλη Καλιοντζίδη
- Κούκλα μ’ - Τραγούδια του Πόντου
- Κούκλα μ’ - Μιχάλης Καλιοντζίδης Νο2
- Κρούγ’νε σο νου μ’ τα παλαιά - Μουσική αναδρομή στην ποντιακή παράδοση
- Κρωμέτ’ς θα παίρω μετ’ εμέν - Τραγούδια του γάμου και της διασκέδασης II
- Λαϊστέρα (Pontiac-Rock, Ahtarma Tanomenon Sirvan) - Τίποτα
- Λαλώ, λαλώ, κανείς ’κι ακούει - Δεντρά, όντες ανθίζετεν
- Λαμπροφόρα - Το φίλεμα σ’ μελένιον
- Λάσκουμαι απάν’ σα παρχάρι͜α - Ανθεί και φέρει κι άλλο | Τραγούδια του Πόντου
- Λάσκουμαι απάν’ σα παρχάρι͜α - Το κατενόν η εγάπ’
- Λάσκουμαι, τρώγω και πίνω - Τη ψ̌ης ι-μ’ τραωδίας
- Λάχανα - Τραγούδια του Πόντου
- Λεμόνα - Τραγούδια του Πόντου
- Λύρα μαλαματένι͜ον - Βαθέα ριζωμένον
- Μ’ εσέν να εβραδά̤σκουμ’ - Το κατενόν η εγάπ’
- Μα την Παναΐα λέω - Αναστορώ το μεμλεκέτ’
- Μα την Παναΐαν λέγω - Δημοτικά Τραγούδια του Πόντου
- Μάϊσσα - Ο Μιχάλης Καλιοντζίδης παίζει και τραγουδάει Παρυάδρη
- Μακρόσυρτος σκοπός - Τα αυθεντικά του Πόντου Νο3
- Μακρύν καϊτέ - Ση Χάλκοβας τα στράτας
- Μακρύν καϊτέ - Τραγούδια και σκοποί του Πόντου | Ζωντανή ηχογράφηση ΘΕΑΤΡΟ ΠΑΛΛΑΣ
- Μάνα, η νύφε τ’ εμόν - Παραδοσιακά τραγούδια των Ελλήνων του Πόντου
- Μάνα, μάνα για τ’ εμέν - Τραγούδια του Πόντου
- Μανίτσα μ’, εχπαράγα - Τη ψ̌ης ι-μ’ τραωδίας
- Ματσούκα μ’ - Τα αυθεντικά του Πόντου
- Μαύρον κορώνα - Αγροτσ̌άλτς
- Μαχ̌αίρ’ μαυρομάνικον - Χαΐνη μάνα
- Με το ρακίν ενίφτεν - Χ̌ελιδόν’ σον ουρανόν
- Μερακλία θα τραγωδώ - Ο Μιχάλης Καλιοντζίδης παίζει και τραγουδάει Παρυάδρη
- Μεσανυχτί’ σην πόρτα σ’ - Συζεξία
- Μετενλήδες - Τραγούδια και σκοποί του Πόντου | Ζωντανή ηχογράφηση ΘΕΑΤΡΟ ΠΑΛΛΑΣ
- Μετερλίδικο - Ο Μιχάλης Καλιοντζίδης παίζει και τραγουδάει Παρυάδρη
- Μη λες κακίαν - Καλλίστου Πόντου
- Μητερίτσα - Τραγούδια και σκοποί του Πόντου
- Μικρόν αρνί μ’ εποίκες με - Πολλά είπανε για τ’ εμέν
- Μικρόν πουλόπον - Τα αυθεντικά του Πόντου
- Μοιρολόι - Ανθεί και φέρει κι άλλο | Τραγούδια του Πόντου
- Μοιρολόι - Χαΐνη μάνα
- Μοιρολόι - Ποντιακοί χοροί με τον Μιχάλη Καλιοντζίδη
- Μοιρολόι - Πυρρίχιος χορός Σέρα - ’Κι ανασπάλλω | 90 χρόνια από τη Γενοκτονία των Ποντίων
- Μοιρολόι Ματσούκας - Αναδρομή στον Πόντο Νο1
- Μοιρολόι Τρίπολης του Πόντου - Δημοτικά Τραγούδια του Πόντου
- Μουχαήλ κεμεντζ̌εσί - Αγροτσ̌άλτς
- Ν’ αηλί εμέν τον ορφανόν - Πολλά είπανε για τ’ εμέν
- Νε σ̌κύλ’ αφορισμένον - Το φίλεμα σ’ μελένιον
- Ξανθέσσα Παναΐα - Το κατενόν η εγάπ’
- Ξένε μ’, ξενιτεμένε μ’ κι ανεγνώριμε - Τραγούδια του γάμου και της διασκέδασης I
- Ξενιτεμένος κι ορφανός - Δεντρά, όντες ανθίζετεν
- Ο αιχμάλωτος - ’Κι ανασπάλλω | 90 χρόνια από τη Γενοκτονία των Ποντίων
- Ο αιχμάλωτος - Δημοτικά άσματα του Πόντου
- Ο βίον εμελέσ̌εψεν - Καρδίας καμονάντας
- Ο Γιάννες και η κάλη ατ’ - Τραγούδια του γάμου και της διασκέδασης I
- Ο Γιάννες ο Μονόγιαννες - ’Κι ανασπάλλω | 90 χρόνια από τη Γενοκτονία των Ποντίων
- Ο Γιάννες ο Μονόγιαννες - Δεντρά, όντες ανθίζετεν
- Ο ήλιον απέσ’ σην ψ̌η μ’ - Καλλίστου Πόντου
- Ο ήλιος ’ς σην ανατολήν - Τα αυθεντικά του Πόντου Νο4
- Ο Θεριάνον - Δημοτικά Τραγούδια του Πόντου
- Ο κάντρος ι-σ’ απάν’ σο στόλ’ - Στο δρόμο της παράδοσης | Τραγούδια του Ανατολικού Πόντου
- Ο Καπνοχωρέτες - Τραγούδια του Πόντου
- Ο καρίπ’ς ο τσ̌οπάνον - Τραγούδια του γάμου και της διασκέδασης II
- Ο κόσμος πάντα κόσμος έν’ - Μουσική αναδρομή στην ποντιακή παράδοση
- Ο Μάραντον - Βαθέα ριζωμένον
- Ο Μονόγιαννες - Βαθέα ριζωμένον
- Ο Μονόγιαννες - Παραδοσιακά τραγούδια των Ελλήνων του Πόντου
- Ο ουρανόν ’καπάτεψεν - Τη ψ̌ης ι-μ’ τραωδίας
- Ο Παρχάρτς - Τη ψ̌ης ι-μ’ τραωδίας
- Ο παρχάρτς - Καρδίας καμονάντας
- Ο Πόντον έν’ ανάσπαλτος - Όλον τον κόσμον εγύρτσα
- Ο Πόρφυρας - Δημοτικά άσματα του Πόντου
- Ο Πορφύρης - ’Κι ανασπάλλω | 90 χρόνια από τη Γενοκτονία των Ποντίων
- Ο Ρώσον ο Νικόλαον - Δημοτικά Τραγούδια του Πόντου
- Ο Στάθιον και ο Μουχαήλτς - Καλλίστου Πόντου
- Όλα τη ραχ̌ί’ τα νερά - Ποντιακό γλέντι
- Όλια τα τριαντάφυλλα - Αναστορώ το μεμλεκέτ’
- Όλιον τη νύχταν λάσκουμαι - Ποντιακό γλέντι
- Ομάλ’ - Ομάλ’
- Ομάλ Γαράσαρης - Ποντιακοί χοροί με τον Μιχάλη Καλιοντζίδη
- Ομάλ Καρσλίδικον (Σεράντα μήλα κόκκινα) - Ποντιακοί χοροί με τον Μιχάλη Καλιοντζίδη
- Ομάλ Νικοπόλεως - Το κατενόν η εγάπ’
- Ομάλ Τραπεζούντας (Αητέντς) - Ποντιακοί χοροί με τον Μιχάλη Καλιοντζίδη
- Ομάλ Τραπεζούντας (Τη Τρίχας το γεφύρι) - Ποντιακοί χοροί με τον Μιχάλη Καλιοντζίδη
- Ομάλιν - Μωσαϊκόν | Γαράσαρη
- Όνταν ακούς το λαλόπο μ’ - Η ποντιακή παράδοση συνεχίζεται με τον Μιχάλη Καλιοντζίδη
- Όντες χ̌ι͜ονίζ’ και βρέχ̌’, πουλί μ’ - Πολλά είπανε για τ’ εμέν
- Ορμάνι͜α μ’ τα ψηλόπουλα σ’ - Όλον τον κόσμον εγύρτσα
- Παναγία Σουμελά - Δημοτικά Τραγούδια του Πόντου
- Παναγία Σουμελά - ’Κι ανασπάλλω | 90 χρόνια από τη Γενοκτονία των Ποντίων
- Παναγία Σουμελά - Δημοτικά άσματα του Πόντου
- Παναΐα - Αντίφωνα | Εκκλησιαστικά ποντιακά κατ’ αντιφωνίαν
- ’Πάρθεν η Ρωμανία - Ανθεί και φέρει κι άλλο | Τραγούδια του Πόντου
- ’Πάρθεν η Ρωμανία - Τραγούδια του γάμου και της διασκέδασης II
- Παρχάρ’ αέρα εφύσεσεν - Σιμά σον Δαφνοπόταμον
- Παρχάρ’ αέρα εφύσεσεν - Η ποντιακή παράδοση συνεχίζεται με τον Μιχάλη Καλιοντζίδη
- Παρχαρί’ σεβτά - Ση Χάλκοβας τα στράτας
- Πατέρα, μάνα - Τ’ εμέτερα
- Πατρίδα μ’ - Από τον Πόντο στην Αθήνα
- Πέρδικα - Βαθέα ριζωμένον
- Πεταλήτρα - Ο Μιχάλης Καλιοντζίδης παίζει και τραγουδάει Παρυάδρη
- Πίνω κρασίν, πίνω ρακίν - Δώρον Θεού είσαι
- Πλατυθάλασσα - Χαΐνη μάνα
- Πολλά είπανε για τ’ εμέν - Πολλά είπανε για τ’ εμέν
- Ποσπογάζαινα καρή - Από τον Πόντο στην Αθήνα
- Πουλί μ’, εσύ - Λόγια από καρδίας
- Πουλί μ’, τ’ ομμάτι͜α σ’ έμορφα όθεν τερούν γελούνε - Πολλά είπανε για τ’ εμέν
- Πουλί μ’, τα ζα ντ’ ερίαζες - Στο δρόμο της παράδοσης | Τραγούδια του Ανατολικού Πόντου
- Πουλία μ’, τριυλίστε με - Η ποντιακή παράδοση συνεχίζεται με τον Μιχάλη Καλιοντζίδη
- Πουλόπο μ’, εροθύμεσα - Αναστορώ το μεμλεκέτ’
- Πουλόπο μ’, εροθύμεσα - Τα αυθεντικά του Πόντου
- Προξενεία - Το χαμόγελο του Τάκη
- Πυκνά-πυκνά ξυρίουμαι - Ποντιακό γλέντι
- Πυλορώφ - Δημοτικά Τραγούδια του Πόντου
- Ραχ̌ι͜ά, λαγκάδι͜α και κλαδιά - Πολλά είπανε για τ’ εμέν
- Ραχ̌ία σ̌κίζω κι έρχουμαι - Δημοτικά Τραγούδια του Πόντου
- Ραχ̌ι͜ά ψηλά, νασάν εσάς - Δεντρά, όντες ανθίζετεν
- Ραχ̌όπουλον - Ανθεί και φέρει κι άλλο | Τραγούδια του Πόντου
- Ραχ̌όπουλον - Τραγούδια και σκοποί του Πόντου | Ζωντανή ηχογράφηση ΘΕΑΤΡΟ ΠΑΛΛΑΣ
- Ραχ̌όπουλον - Μια βραδιά στο «Κορτσόπον»
- Ραχ̌όπουλον - Χαΐνη μάνα
- Ρομάνα - Τραγούδια και σκοποί του Πόντου | Ζωντανή ηχογράφηση ΘΕΑΤΡΟ ΠΑΛΛΑΣ
- Ρομάνα - Ποντιακοί χοροί με τον Μιχάλη Καλιοντζίδη
- Σ’ εσέν ντο έχω τη σεβτάν - Μουσική αναδρομή στην ποντιακή παράδοση
- ’Σ σ’ όλια τα πετούμενα - Νοσταλγικοί σκοποί του Πόντου
- Σα κρεβάτα̤, μάνα, κείμαι - Ποντιακό γλέντι
- Σα ξένα ολόξενον πουλίν - Σιμά σον Δαφνοπόταμον
- Σα πλακόπα - Το φίλεμα σ’ μελένιον
- Σα φανερά Μαχμούτ-Αγάς - Δημοτικά άσματα του Πόντου
- Σαράντα ποταμόνερα - Χαΐνη μάνα
- Σαρία τα μαλλόπα σου - Τα αυθεντικά του Πόντου Νο4
- Σαρία τα μαλλόπα σου - Μια βραδιά στο «Κορτσόπον»
- Σαρίγουζ - Τραγούδια του γάμου και της διασκέδασης II
- Σεβτάς καρδοπόνεμαν - Συζεξία
- Σεβτάς παρακαμένον - Χ̌ελιδόν’ σον ουρανόν
- Σεράντα μήλα - Αναστορώ το μεμλεκέτ’
- Σεράντα μήλα - Ανθεί και φέρει κι άλλο | Τραγούδια του Πόντου
- Σεράντα μήλα κόκκινα - Δημοτικά Τραγούδια του Πόντου
- Σεράντα μήλα κόκκινα - Ποντιακό γλέντι
- Σεράντα μήλα κόκκινα - Τραγούδια και σκοποί του Πόντου | Ζωντανή ηχογράφηση ΘΕΑΤΡΟ ΠΑΛΛΑΣ
- Σεράντα χτήνια - Τραγούδια του γάμου και της διασκέδασης II
- Ση γέφυραν (Της Τρίχας το γεφύρι) - Ση γέφυραν (Της Τρίχας το γεφύρι)
- Ση θάλασσας το πέλαγον - Τα αυθεντικά του Πόντου Νο4
- Ση Λάλογλης την Παναγιάν - ’Κι ανασπάλλω | 90 χρόνια από τη Γενοκτονία των Ποντίων
- Ση Παναΐτσας το ποτάμ’ - Τραγούδια του Πόντου
- Ση παρχάρ’ τα τσ̌ιμενόπα/Πουλόπο μ’, εροθύμεσα - Ύμνος ΠΑΟΚ
- Ση Σπέλιας τον ανέφορον - Αναστορώ το μεμλεκέτ’
- Ση Σπέλιας τον ανέφορον - Μουσική αναδρομή στην ποντιακή παράδοση
- Σην νύφεν εμπροστά - Ανατολή χαράζει
- Σην παχτσ̌έ σ’ - Αναστορώ το μεμλεκέτ’
- Σην παχτσ̌έ σ’ να εφύτρωναν - Τα αυθεντικά του Πόντου
- Σην παχτσ̌έ σ’ να εφύτρωναν - Σην παχτσ̌έ σ’ να εφύτρωναν
- Σίτ’ να στέκω - Χ̌ελιδόν’ σον ουρανόν
- Σ̌ιταντάνα - Ποντιακό γλέντι
- Σο δέμα σ’ - Χ̌ελιδόν’ σον ουρανόν
- Σο καλύβι σ’ ολόερα - Καρδίας καμονάντας
- Σο πεγάδ’ όντες θα πας - Τραγούδια του Πόντου
- Σουμά σα ξημερώματα - Τραγούδια του γάμου και της διασκέδασης I
- Σ̌ουμπούλα - Τραγούδια του γάμου και της διασκέδασης II
- Σ̌ουμπούλα μ’ - Ποντιακά τραγούδια με την Λιζέττα Νικολάου
- Στείλον καλά χαπέρι͜α - Στο δρόμο της παράδοσης | Τραγούδια του Ανατολικού Πόντου
- Στρώσον το κρεβατόπο σου - Αναδρομή στον Πόντο Νο1
- Σύρον γλυκέα το τοξάρ’ - Τα τίκια τα ανήκουστα, τα διπάτ και τα σαρικούζι͜α
- Τ’ ανοιγάρι͜α τη καρδίας - Συζεξία
- Τ’ αραπάς ι-μ’ τα τεκίρι͜α - Όλον τον κόσμον εγύρτσα
- Τ’ αρνί μ’ ας σην Πράσαρη - Μουσική αναδρομή στην ποντιακή παράδοση
- Τ’ αρνί μ’ έν’ πάντα άνοιξην - Το φίλεμα σ’ μελένιον
- Τ’ αρνί μ’ επέρεν το μαχ̌αίρ’ - Πολλά είπανε για τ’ εμέν
- Τ’ αρνί μ’ φορτούται το ζυγόν - Χ̌ελιδόν’ σον ουρανόν
- Τ’ αρνόπο μ’ αραεύω - Μουσική αναδρομή στην ποντιακή παράδοση
- Τ’ εμόν τ’ αρνίν αρλίν έν’ - Νοσταλγικοί σκοποί του Πόντου
- Τ’ εμόν τ’ αρνίν περήφανον - Νοσταλγικοί σκοποί του Πόντου
- Τ’ ομματί’ σ’ το χρώμαν - Δώρον Θεού είσαι
- Τ’ ομμάτι͜α καλατσ̌εύ’νε - Συζεξία
- Τ’ ομμάτι͜α σ’ είν’ ολήμαυρα - Αναστορώ το μεμλεκέτ’
- Τ’ ομμάτι͜α σ’ τα ολήμαυρα - Νοσταλγικοί σκοποί του Πόντου
- Τ’ ομματοτέρεμα σ’ - Από τον Πόντο στην Αθήνα
- Τ’ ορμία ’μοιρολόγαναν - Στο δρόμο της παράδοσης | Τραγούδια του Ανατολικού Πόντου
- Τ’ οσπίτι μ’ καινουργόχτιστον - Μιχάλης Καλιοντζίδης Νο2
- Τα δάκρα̤ μ’ τρέχ’νε σο ποτήρ’ - Δημοτικά Τραγούδια του Πόντου
- Τα έμορφα κοιμούνταν - Τη εγάπ’ς το φως
- Τα έμορφα κοιμούνταν - Τα αυθεντικά του Πόντου Νο2
- Τα κάλλια τ’ς είν’ πολλά - Ανατολή χαράζει
- Τα καντήλας εβζήγανε - Το φίλεμα σ’ μελένιον
- Τα μαλλία μ’ έσπρυναν - Τραγούδια και σκοποί του Πόντου | Ζωντανή ηχογράφηση ΘΕΑΤΡΟ ΠΑΛΛΑΣ
- Τα μαλλόπα σ’ κοντά πλεχτά - Αναδρομή στον Πόντο Νο1
- Τα μαχ̌αίρι͜α κόφτ’νε με - Το φίλεμα σ’ μελένιον
- Τα μηλοφούρφουλα σ’ - Χ̌ελιδόν’ σον ουρανόν
- Τα πέτρας θρυμμουλίουν - Καλλίστου Πόντου
- Τα πουλία τ’ αγλώσσωτα - Ποντιακό γλέντι
- Τα πράσινα, τα γαλανά τ’ ομμάτι͜α σ’ - Τα πράσινα, τα γαλανά τ’ ομμάτι͜α σ’
- Τα στράτας ντ’ επορπάτεσα - Αναδρομή στον Πόντο Νο1
- Τα στράτας ντ’ επορπάτεσα - Μιχάλης Καλιοντζίδης Νο2
- Τα τέρτι͜α και τα βάσανα - Συζεξία
- Τα χρόνια μ’ εσερεύτανε - Τ’ εμέτερα
- Ταράεσαι ση δείσαν - Αγροτσ̌άλτς
- Τερέστεν τους Τραντέλλενες - Λογ̆ής - λογ̆ής τραγωδίας
- Τη θάλασσας το νερόν - Αναστορώ το μεμλεκέτ’
- Τη κοσσάρας το ζουμίν - Τ’ εμέτερα
- Τη Μαρτάκ’ ο Χαράλαμπον - Τραγούδια του γάμου και της διασκέδασης II
- Τη πατρίδας τα πουλόπα - Μιχάλης Καλιοντζίδης Νο2
- Τη σπαρελί’ σ’ τ’ αστάριν - Ανθεί και φέρει κι άλλο | Τραγούδια του Πόντου
- Τη Τρίχας το γεφύρ’ - Τραγούδια του Πόντου
- Τη Τρίχας το γεφύριν - Τραγούδια και σκοποί του Πόντου | Ζωντανή ηχογράφηση ΘΕΑΤΡΟ ΠΑΛΛΑΣ
- Τη Τρίχας το γεφύριν - Ανθεί και φέρει κι άλλο | Τραγούδια του Πόντου
- Τη Τρίχας το γεφύριν - ’Κι ανασπάλλω | 90 χρόνια από τη Γενοκτονία των Ποντίων
- Την κοσσάραν θέλω - Τραγούδια του γάμου και της διασκέδασης I
- Την πατρίδα μ’ έχασα - Τραγούδια του Πόντου
- Τιζ - Καρδίας καμονάντας
- Τιζ ομάλ’ - Τη ψ̌ης ι-μ’ τραωδίας
- Τικ διπλόν (Εχ̌ιονίγα, εχ̌ιονίγα) - Ποντιακοί χοροί με τον Μιχάλη Καλιοντζίδη
- Τικ διπλόν (Ραχ̌όπουλον) - Ποντιακοί χοροί με τον Μιχάλη Καλιοντζίδη
- Τικ μονόν (Εσ̌κέμυναν τ’ ολόερα σ’) - Ποντιακοί χοροί με τον Μιχάλη Καλιοντζίδη
- Το δικέφαλον πουλίν - Τ’ εμέτερα
- Το κάστρον ’λογυρίζει - ’Κι ανασπάλλω | 90 χρόνια από τη Γενοκτονία των Ποντίων
- Το κατενόν η εγάπ’ - Το κατενόν η εγάπ’
- Το κατενόν η εγάπ’ - Χ̌ελιδόν’ σον ουρανόν
- Το κεμεντζ̌όπο μ’ - Τη ψ̌ης ι-μ’ τραωδίας
- Το όνερον - Καρδίας καμονάντας
- Το πασ̌απόρτ’ - Καρδίας καμονάντας
- Το ρακίν απέσ’ σην σ̌ισ̌έν - Η ποντιακή παράδοση συνεχίζεται με τον Μιχάλη Καλιοντζίδη
- Το σαρί μ’, πουλί μ’ - Πόντος-Καύκασος-Ελλάδα
- Το ταφί σ’ έναν κι ογδόντα - Χ̌ελιδόν’ σον ουρανόν
- Το τέρεμα σ’ - Ο Μιχάλης Καλιοντζίδης παίζει και τραγουδάει Παρυάδρη
- Το τέρεμαν ατ’ς - Το κατενόν η εγάπ’
- Το τέρεμαν ατ’ς γλυκύν - Όλον τον κόσμον εγύρτσα
- Το Τσ̌άμπασ̌ιν - Ανθεί και φέρει κι άλλο | Τραγούδια του Πόντου
- Το τσιζντανόπο μ’ - Τη καρδι͜άς ι-μ’ το φυλλάνοιγμαν
- Το φαΐ μ’ μανάχον τάν’ - Πόντος-Καύκασος-Ελλάδα
- Το φίλεμα σ’ μελένι͜ον - Το φίλεμα σ’ μελένιον
- Το χ̌ελιδόν’ - Σην ανατολήν
- Το χρέος μας στην Ιστορία - ’Κι ανασπάλλω | 90 χρόνια από τη Γενοκτονία των Ποντίων
- Το ψ̌όπο μ’ ετελέθεν - Στο δρόμο της παράδοσης | Τραγούδια του Ανατολικού Πόντου
- Το ψ̌όπο μ’ πάντα φτιλακίζ’ - Όλον τον κόσμον εγύρτσα
- Τον ουρανόν πώς έχτιζαν - Μιχάλης Καλιοντζίδης Νο2
- Τον σεβνταλήν τον άνθρωπον - Σιμά σον Δαφνοπόταμον
- Του ήλ’ η θαγατέρα - Όλον τον κόσμον εγύρτσα
- Του ήλ’ η θεγατέρα - Το κατενόν η εγάπ’
- Του σπαρελί’ σ’ τ’ αστάριν - Αγροτσ̌άλτς
- Τραγούδι Αιβάζ’ - Ποντιακοί χοροί με τον Μιχάλη Καλιοντζίδη
- Τραγούδι παραδοσιακό (Το πόιν ατ’ς απ’ αδά κι απάν’) - Ποντιακοί χοροί με τον Μιχάλη Καλιοντζίδη
- Τραντάφυλλο μ’ το φιστάνι σ’ - Τα αυθεντικά του Πόντου Νο3
- Τραντάφυλλο μ’ το φιστάνι σ’ - Ο Μιχάλης Καλιοντζίδης παίζει και τραγουδάει Παρυάδρη
- Τραντέλλενας Ακρίτας - Συζεξία
- Τριγών’ - Καλλίστου Πόντου
- Τρυγόνα - Χαΐνη μάνα
- Τρυγόνα μ’, τρυγόνα μ’ - Μουσική αναδρομή στην ποντιακή παράδοση
- Τρυγόνα Ματσούκας - Santa (Σαντά)
- Τρυγόνα Μιχαλάκης - Ο Μιχάλης Καλιοντζίδης παίζει και τραγουδάει Παρυάδρη
- Τρυγόνα Μιχαλάκης - Έναν μουχαπέτ’ σα Ούτσ̌ενα
- Τσ’ εγάπ’ς μαργαριτάρ’ - Συζεξία
- Τσ̌αλίμ, αμάν - Το κατενόν η εγάπ’
- Τσ̌άμπασ̌ιν - Παραδοσιακά τραγούδια των Ελλήνων του Πόντου
- Τσ̌άνουμ, τσ̌άνουμ - Τραγούδια του γάμου και της διασκέδασης II
- Τσ̌εχέλ’κον παλαλόν - Τα αυθεντικά του Πόντου Νο4
- Τσιμερίτ’κα - Ποντιακό γλέντι
- Τσ̌ιτσ̌εκόπον - Καλλίστου Πόντου
- Ύμνος των Ελλήνων του Πόντου - Αγαπώ τα έμορφα | Κ. Καραπαναγιωτίδης Νο11
- Φά’ με το πουλόπο μ’ - Τα αυθεντικά του Πόντου Νο3
- Φαρμακωμένον ψ̌όπον - Τα τίκια τα ανήκουστα, τα διπάτ και τα σαρικούζι͜α
- Φόνα - Ποντιακοί χοροί με τον Μιχάλη Καλιοντζίδη
- Φορέστε͜ ατεν, σ̌κεπάστε͜ ατεν - Τραγούδια του γάμου και της διασκέδασης I
- Φραντάλα μ’ - Τα αυθεντικά του Πόντου Νο4
- Φραντάλα μ’ - Μια βραδιά στο «Κορτσόπον»
- Φωταχτέρ’ - Καλλίστου Πόντου
- Χ̌ελιδόν’ σον ουρανόν - Χ̌ελιδόν’ σον ουρανόν
- Χ̌έρα πάντα να ελέπω σε - Τα αυθεντικά του Πόντου
- ’Χ̌ι͜ονίαν τα ψηλά ραχ̌ι͜ά - Στο δρόμο της παράδοσης | Τραγούδια του Ανατολικού Πόντου
- Χ̌ίλι͜α μαχ̌αίρι͜α ξυμυτά - Μουσική αναδρομή στην ποντιακή παράδοση
- Χαλάι - Χαλάι
- Χάλα-χάλα - Αγροτσ̌άλτς
- Χαμαίμηλον - Τραγούδια του Πόντου
- Χαμαίμηλον - Δημοτικά Τραγούδια του Πόντου
- Χαμέλυνον Καράκαπαν - Καρδοπόνεμαν
- Χαμέλυνον, νε ουρανέ - Καλλίστου Πόντου
- Χαμέλυνον ψηλόν ραχ̌ίν - Η ποντιακή παράδοση συνεχίζεται με τον Μιχάλη Καλιοντζίδη
- Χαμόμηλον - Ποντιακά τραγούδια με την Λιζέττα Νικολάου
- Χάραξεν η ανατολή - Δημοτικά Τραγούδια του Πόντου
- Χαψία - Παραδοσιακά τραγούδια των Ελλήνων του Πόντου
- Χαψία - Ποντιακά τραγούδια με την Λιζέττα Νικολάου
- Χορός Χαλάι - Καρδίας καμονάντας
- Χριστέ πατέρα μου και Παναΐα μάνα - Πολλά είπανε για τ’ εμέν
- Χωρίς να ζω εγέρασα - Δεντρά, όντες ανθίζετεν
- Ψ̌η μ’, γλυκοκαλάτσ̌ευτον - Καλλίστου Πόντου
- Ψηλά είν’ τα παράθυρα σ’ - Μιχάλης Καλιοντζίδης Νο2
- Ψηλά ραχ̌όπα πράσινα - Σιμά σον Δαφνοπόταμον
- Ψηλόν ραχ̌ίν χαμέλυνον - Νοσταλγικοί σκοποί του Πόντου
- Ψηλόν ραχ̌ίν χαμέλυνον - Σιμά σον Δαφνοπόταμον
- Ψιλίκος άγγελος - Συζεξία








































